Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2722

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2726

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3624
Nauczyciele i wychowawcy – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
GRUPA PRO FUTURO

Nauczyciele i wychowawcy

Konsultacje i porady:

  • praca z uczniem uzdolnionym;
  • praca z uczniem z orzeczeniem;
  • budowanie relacji z trudnymi i wymagającymi rodzicami;
  • konflikty i mediacje w sytuacjach kryzysowych;
  • wspieranie procesu uczenia się;
  • wspieranie procesu wychowawczego;
  • identyfikacja uczniów z problemami;
  • praca z uczniem z trudnymi doświadczeniami (przemoc, trauma, choroba, uzależnienie itp.);
  • doradztwo w zakresie planowania dalszej edukacji i ścieżki zawodowej dziecka;
  • bieżące poradnictwo psychologiczne.

 

Warsztaty i szkolenia rozwojowe:

  • Sytuacje trudne i wyzwania związane z zachowaniem oraz postaw uczniów w dobie pandemii;
  • Podstawowe umiejętności psychologiczne tj. skąd biorą się takie a nie inne zachowania i postawy uczniów oraz jak sobie z nimi radzić?
  • Przemiany społeczne i technologiczne wpływające na życie uczniów;
  • Rozumienie świata, wartości, priorytetów i oczekiwań uczniów;
  • Zasady zachowań grupowych w klasie i większych społecznościach;
  • Budowanie pozytywnego klimatu w klasie oraz na lekcji;
  • Autorytet, wizerunek, osobowość oraz charyzma u nauczycieli;
  • Efektywna komunikacja i budowanie relacji z uczniem;
  • Budowanie motywacji i zarządzanie potencjałem uczniów;
  • Metody wywierania wpływu i wprowadzenia zmian w klasie oraz postaw uczniów;
  • Budowanie własnego modelu uczenia tj. atrakcyjnego przekazu oraz formy prowadzenia zajęć;
  • Negocjacje i rozwiązywanie sporów;
  • Ćwiczenie uważności i bycia sobą w relacjach (skupienie na “tu i teraz” oraz bycia autentycznych);
  • Zagrożenia naszych czasów w szkole (sekty, uzależnienia, konsumpcjonizm, przemoc, tempo życia itp.);
  • Jak rozmawiać z trudnym rodzicem?
  • Jak rozmawiać z trudnym uczniem?
  • Wspieranie procesu uczenia się u uczniów z trudnościami szkolnymi.